Grundet ekstraordinær travlhed kan der forekomme 1-2 dages forsinkelse på enkelte ordrer.

FAQ

Er priserne på 10-4.dk angivet eksklusiv eller inklusiv moms?
Alle priser på 10-4.dk er angivet inklusiv moms. Dog gælder det, at hvis du er kontokunde hos 10-4, og du logger dig ind med dine login-oplysninger, så vil priserne figurere eksklusiv moms.

Jeg er kontokunde hos 10-4. Kan jeg bestille mine varer online på 10-4.dk?
Ja, såfremt du har en konto hos os, kan du bestille dine varer online via 10-4.dk. Alt hvad du skal gøre, er at anmode om login til 10-4.dk. Skriv til os på info@10-4.dk, og vi vil sende dig de oplysninger, som du skal benytte for at logge ind.

Hvad er leveringstiden på min ordre?
Når du har indtastet postnummeret, hvor du ønsker varen leveret, så vil leveringstiden for det enkelte produkt fremgå under produktbilledet. Vær opmærksom på at leveringstiden for din ordre afhænger af leveringstiden for de enkelte produkter, der indgår i ordren. Hvis der i din ordre fx indgår en vare, der kan leveres inden for 3 hverdage, og en anden vare der kan leveres inden for 5 hverdage, så vil den samlede ordre blive leveret inden for 5 hverdage.

Kan jeg spore min pakke?
Med meget få undtagelser tilbyder vi track and trace på de webordrer, der kan forsendes med GLS eller Post Danmark. Her vil du på hverdage typisk få tilsendt en mail med et link til track and trace et par timer efter din ordreafgivelse, hvorefter du kan spore din webordre.

Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?
Du har 14 dages fortrydelsesret, som løber fra modtagelsen af varen, når du handler på 10-4.dk. Hvis varen er tiltænkt som gave, som først skal gives efter de 14 dage, gøres opmærksom på dette i kommentarfeltet, når du bestiller varen. Her angiver du simpelthen blot datoen for gaveoverdragelsen. Ønsker du at fortryde dit køb skal du give os meddelelse via vores standardfortrydelsesformular, hvor du tydeligt bedes gøre os opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Du vil herefter modtage et returnummer, som du bedes påføre på en kopi af din ordrebekræftelse, der bedes vedlagt returvarerne.

Hvordan håndterer jeg en reklamation på en vare købt hos jer?
Uanset om varerne bliver leveret hos dig eller afhentet i en af vores afdelinger, opfordrer vi dig til at foretage kontrol af de leverede varer umiddelbart efter modtagelse. Skulle du konstatere fejl eller mangler, bedes du straks gøre os opmærksom herpå.

Som forbruger er dine køb omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret. Reklamationsperioden løber fra den dato, hvor du modtager varerne. Konstaterer du en fejl eller mangel ved din ordre, eller ønsker du at reklamere over en vare, bedes du udfylde vores reklamationsformular. Er reklamationen berettiget kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. En vare må under ingen omstændigheder tages i brug, før reklamationen er færdigbehandlet. Hvis reklamationen er berettiget, vil 10-4 refundere rimelige fragtomkostninger, som du som kunde måtte have i forbindelse med returnering af varen. Vi vil bestræbe os på at behandle din reklamation, så hurtigt som muligt.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til 10-4.dk, Enghavevej 14-17, 6950 Ringkøbing. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, viawww.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommisionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Er 10-4.dk e-mærket?
Ja, 10-4.dk har certifikat på e-mærket, så du kan trygt handle hos os.

Hvilke betalingsformer kan jeg benytte på 10-4.dk?
Dankort og VISA/Dankort
VISA Electron 
eDankort 
Mastercard
EAN-faktura (gælder kun offentlige virksomheder)
Mobilepay

Kan jeg vælge at afhente min webordre?
Ja, med undtagelser af få varer som fx drivhuse og havetraktorer, der sendes direkte fra producenten, så kan du afhente dine varer i den nærmeste 10-4 afdeling, såfremt varen er på lager i den pågældende afdeling. Klikker du på ikonet ’Lagervare?’, der fremgår ud for hvert produkt, så kan du se, hvor den pågældende vare er på lager.

Schicken Sie ihre Produkte nach Deutschland?
Wir dürfen unsere Produkte nicht nach Deutschland schicken. Sie können die Produkte im 10-4.dk bestellen mit Abholung in 6950 Ringkøbing.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Tilmeld vores nyhedsbrev og modtag skarpe tilbud, rådgivning og aviser

Ved tilmelding bekræfter jeg at jeg har læst og accepteret betingelserne for nyhedsmailen

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA, og Googles Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.